Verenigingen

C2W is het ledenblad van de KNCV, NBV en NVBMB, beroepsverenigingen voor mensen met passie voor moleculen: van chemici tot life scientists, en van procestechnologie tot (bio)moleculaire wetenschappen. Een dynamische community met 10.000 leden die de variëteit en rijkdom van het moleculaire vakgebied tot leven brengen.

Klim in de pen

Schrijven voor een groot publiek gaat niet iedereen gemakkelijk af, vooral als het over je eigen onderzoek gaat.

KNCV-bestuur om tafel met secties

De afgelopen maand heeft het KNCV-bestuur gesproken met de besturen van bijna alle secties van de KNCV. Het bestuur hoopt met deze gesprekken het contact tussen de KNCV en haar secties te verbeteren. De belangrijkste punten die voortkwamen uit deze gesprekken komen hier aan bod.

Hbo-Posterprijs

Dit jaar ging de KNCV hbo-Posterprijs naar Kris Marcelissen (links op de foto). Zijn poster was volgens de jury de beste van de zeventien gepresenteerde posters. De publieksprijs ging naar Mabel Vos (rechts).