Adverteren in C2W, Medicines en Mens & Molecule

Communiceren met professionals in chemie, life sciences, (bio)proces- en laboratoriumtechnologie.

Vind tevens uw arbeidskrachten: bereik via de website, nieuwsbrieven, beurzen en in print de grootste groep professionals op de arbeidsmarkt.

C2W is het lijfblad voor professionals in de chemie, life sciences, laboratorium- en procestechnologie. Het vaktijdschrift brengt maandelijks alle relevante informatie over moleculaire wetenschappen en industrie. Daarbij belicht de redactie zowel de chemie achter actuele discussies in de maatschappij als de mensen achter de chemie – ook online.

C2W is het officiële orgaan van de Koninklijke Nederlandse Chemische Vereniging (KNCV).

Informatie:

C2W planning en tarieven 2020

C2W Media Kit 2019

Mens & Molecule planning en tarieven 2020

Labtechnology
Iedere twee jaar wordt Labtechnology georganiseerd. Labtechnology is de vakbeurs voor professionals in het laboratorium met een uitgebreide beursvloer en een kwalitatief inhoudelijk programma. Meer informatie op www.labtechnology.nl

BETABANEN.nl
Vacatures in C2W, C2W Life Sciences, Medicines en Mens & Molecule worden kosteloos doorgeplaatst op BETABANEN.nl.
Meer informatie over BETABANEN.nl