Over ons

C2W maken we met een vierkoppige redactie en een groot aantal freelance-medewerkers. Iedereen heeft zijn eigen passie en expertise, en samen maken we C2W tot wat het is: het grootste medium op het gebied van chemie en life sciences in Nederland.

Op deze pagina vindt u korte biografieën, contactgegevens, websites, social media-accounts en een voortdurend groeiende lijst van artikelen van individuele medewerkers.

Astrid van de Graaf

Astrid van de Graaf is freelance wetenschapsjournalist en schrijft onder meer voor C2W, C2W Life Sciences, Mens & Molecule en Chemische Feitelijkheden.

Jop de Vrieze

Jop schrijft over de menselijke en maatschappelijke kant van de life sciences en beschouwt de actualiteit door een kritische (levens-)wetenschappelijke bril.

Renée Moezelaar

Renée Moezelaar schrijft als freelance wetenschapsjournalist over alle onderdelen van scheikunde voor onder andere C2W, KIJK en NEMO Kennislink.

Shuraila Stoppel

Shuraila Stoppel is freelance wetenschapsjournaliste voor C2W, C2W LS, Medicines en Mens & Molecule. Ze schrijft onder meer opinie-artikelen, reportages, achtergrond-, en nieuwsartikelen.