Partner content

Partner content is een vorm van content, naast redactionele artikelen, advertorials en advertenties.

Partner content is een artikel dat tot stand gekomen is als samenwerking tussen de redactie en een externe partner, die beide achter de inhoud staan. Zo'n partner kan een bedrijf zijn dat een specifiek product of ontwikkeling onder de aandacht wil brengen, maar ook een onderzoeksinstituut of een vereniging.

Het is altijd journalistiek geschreven en feitelijk correct, minder met een commercieel oogmerk dan een advertentie of advertorial, maar ook minder kritisch dan je van een redactioneel artikel mag verwachten. 

Door Partner content

The challenges of continuous bioproduction

woensdag 13 februari 2019

Bioprocessing technology is traditionally a batch-process technology. Cells are grown in a closed bioreactor for a few weeks and then harvested. Manufacturers have been working on making this a continuous process, particularly with regard to column chromatography for purification. Experts from four companies in the field will give a glimpse...

Realtime-inzicht én -toezicht

vrijdag 8 juni 2018

Het van oorsprong Duitse Denios en het Vlaamse iSense it sloegen de handen ineen voor een bijzondere samenwerking op het gebied van monitoring van gevaarlijke stoffen.‘Als jij zegt dat je dat kunt, mag je hem nu inbouwen.’ Woorden van die strekking sprak Peter van Doesum, directeur van Denios, twee jaar geleden op een beurs...

Ontvang de nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van C2W.

Meld je nu aan!

Wordt abonnee/lid

Logo KNCV

Sluit nu een abonnement af of word lid van de KNCV en ontvang elke week het laatste nieuws, digitaal of op papier. 

Sluit nu een abonnement af!