Platform voor professionals in de chemie & life sciences

Verenigingen

C2W is het ledenblad van de KNCV, NBV en NVBMB, beroepsverenigingen voor mensen met passie voor moleculen: van chemici tot life scientists, en van procestechnologie tot (bio)moleculaire wetenschappen. Een dynamische community met 10.000 leden die de variëteit en rijkdom van het moleculaire vakgebied tot leven brengen.

Chemie in beeld

maandag 9 december 2019

De kracht van de KNCV is dat samenwerking en solidariteit op termijn leidt tot profijt voor alle leden, aldus Jan-Willem Toering.

Eye-openers: Honorary edition met Daniel Nocera

maandag 9 december 2019

Naast de reguliere Eye-openers, waarin wetenschappers in één minuut over hun overzoek vertellen, introduceert de KNCV Eye-openers: Honorary Edition. Met deze maand: Daniel Nocera, Professor of Energy aan de universiteit van Harvard.

Vijftig tinten vuil

donderdag 5 december 2019

Op donderdag 23 januari 2020 viert MilieuChemTox haar vijftigjarig bestaan met de organisatie van een speciaal symposium in Villa Jongerius in Utrecht: Fifty Shades of Filth.