Verenigingen

KNCV in het kort, oktober 2018

Renée Moezelaar |
Carrière & Opleiding

Tijdens de Avond van de Chemie zijn vier vooraanstaande chemici benoemd tot erelid van de KNCV vanwege hun belangrijke werk in het chemische werkveld en voor de vereniging

Deze eer ging naar Ewine van Dishoeck, hoog­leraar moleculaire astrofysica aan de Universiteit Leiden, David Reinhoudt, emeritus hoogleraar supramoleculaire chemie en technologie, Rietje van Dam-Mieras, emeritus hoogleraar duurzame ontwikkeling en onderwijsinnovatie, en Bert Meijer, hoogleraar organische chemie aan de Technische Universiteit Eindhoven.

Ook werden twee zeer actieve leden benoemd tot Leden van Verdienste. Lene Hviid, global manager en bestuurslid bij Shell, en Tom Gribnau, voormalig R&D-directeur bij Organon, hebben zich altijd ingezet voor de KNCV en worden op deze manier onderscheiden voor hun grote betrokkenheid.

Zelf een nieuwtje voor de rubriek ‘KNCV in het kort’? Mail het naar rmoezelaar@kncv.nl