Verenigingen

Ondersteuning Avond van de Chemie

KNCV | donderdag 19 september 2019

De Avond van de Chemie maakt zich alweer op voor de vierde editie. Een mooie avond vol inhoud, inspiratie en gezelligheid ligt in het verschiet. Zonder onze sponsoren zou dit niet mogelijk zijn. Wij stellen ze graag aan je voor.

Acerta Pharma

‘Acerta Pharma loopt voorop in het veld van de covalente bindingstechnologie en past die toe in hoogselectieve medicijnen tegen kanker. Chemie staat centraal in onze technologie. Op de Avond van de Chemie ontmoeten creatieve chemiegeesten elkaar, daarom steunt Acerta graag dit belangrijke evenement!’

CheckMark Labrecruitment

‘CheckMark Labrecruitment is graag betrokken bij alweer de vierde Avond van de Chemie. Een avond waar jong talent en experts in de chemie elkaar ontmoeten en kennis van toonaangevende projecten wordt gedeeld. Dit past precies bij de missie van CheckMark; namelijk inspireren, talent erkennen en ontwikkeling stimuleren.’

Dow

‘De energietransitie en de CO2-reductie-roadmap vormen een grote uitdaging voor onze industrie. Keer op keer hebben wij als industrie ons opnieuw kunnen uitvinden en onze relevantie kunnen aantonen. People en smart scientists zijn in al die transities het belangrijkste element geweest. Ook voor deze transities hebben wij creatieve en nieuwsgierige talenten nodig.’

MercachemSyncom

‘Als leidende Nederlandse CRO in de organische synthese met zo’n 250 chemici in dienst hoort MercachemSyncom thuis op de Avond van de Chemie. We vinden de ontwikkeling van jong talent in het vakgebied zeer belangrijk en zijn daarom sponsor van de KNCV.’

DuPont

‘Bij DuPont spelen wetenschappelijke kennis en expertise een belangrijke rol. Onze producten helpen onze klanten hun beste ideeën en innovaties te realiseren in onder meer elektronica, transport, constructie en bouw, gezondheid en wellness, voeding, persoonlijke bescherming en veiligheid. Kijk voor meer informatie op dupont.com.’

OHRA

‘Er is een gezonde chemie tussen OHRA en de KNCV. Wij vinden het fijn dat zoveel leden van KNCV een OHRA Zorgverzekering hebben. Wilt u ook een uitstekende verzekering, plus van OHRA een bijdrage aan een gezonde leefstijl? Kijk dan op onze website www.ohracollectief.nl/kncv.

De Nederlandse Vereniging voor Biochemici en Moleculair Biologen(NVBMB) is opgericht in 1927 en vertegenwoordigt de belangen van studenten en professionals in deze vakgebieden. De vereniging heeft tot doel het veld van biochemie en moleculaire biologie te stimuleren.